Νέα διπλή απάντηση Σπίρτζη για Μετρό και ΟΑΣΘ: “Έχουν θράσος να μιλάνε…”

από Team MyPortal.gr
sms

Και νέα απάντηση δίνει σήμερα -μετά το χθεσινό βίντεο- στην κριτική που δεχτηκε η κυβέρνηση τόσο από τη Νέα Δημοκρατία όσο και από την υπόλοιπη αντιπολίτευση ο Χρήστος Σπίρτζης μέσω της συνέντευξης που δίνει στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων.

Σχολιάζοντας την κριτική της αντιπολίτευσης σε σχέση με την εκδήλωση του περασμένου Σαββάτου στο μετρό της Θεσσαλονίκης, παρουσία του πρωθυπουργού, ο υπουργός σημειώνει ότι «τα ίδια έλεγαν και για τους αυτοκινητόδρομους» και ότι «έχουν πολύ μεγάλο θράσος να μιλάνε για το μετρό της Θεσσαλονίκης», επισημαίνοντας πως το 2015 η κυβέρνηση παρέλαβε ένα έργο σταματημένο επί μια τετραετία, μια πόλη μέσα στις λαμαρίνες και μια κοινωνία διαιρεμένη σε σχέση με την αξιοποίηση της πολιτιστικής κληρονομιάς που αναδείχθηκε μέσα από τις εργασίες για την κατασκευή του μετρό.

Χαρακτηρίζει δε «ακόμα μεγαλύτερο θράσος» την κριτική για τον ΟΑΣΘ από αυτούς που, όπως υπογραμμίζει, «έχουν δώσει δισεκατομμύρια του ελληνικού λαού τόσα χρόνια» σε μια εταιρεία που θα έπρεπε να είχε παραδώσει από το 2010 κινητή και ακίνητη περιουσία στο ελληνικό δημόσιο και επέκτεινε τη σύμβασή της χωρίς καν να περάσει από το Ελεγκτικό Συνέδριο.

«Έχασαν την κύρια πηγή που χρηματοδοτούνταν ο παλαιοκομματισμός στην Περιφερειακή Ενότητα Θεσσαλονίκης. Καταλαβαίνουμε τον πόνο τους αλλά δεν θα επιστρέψει πίσω. Ούτε η Θεσσαλονίκη, ούτε η Βόρεια Ελλάδα, ούτε θα ξαναστήσουν τα “ μαγαζιά” που για δεκαετίες τους συντηρούσαν», λέει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο κ. Σπίρτζης.

Ο υπουργός παραδέχεται ότι υπάρχουν προβλήματα στον ΟΑΣΘ, αλλά, όπως λέει, δεν μπορούσε αυτός ο οργανισμός, στην κατάσταση που παραδόθηκε «να αλλάξει με μαγικά από τη μια μέρα στην άλλη» ούτε μπορούσε να διατηρηθεί αυτή η «όαση σπατάλης και συντήρησης του παλαιοκομματικού συστήματος στη Θεσσαλονίκη» και επισημαίνει πως η οριστική λύση θα έρθει «με την προμήθεια των λεωφορείων, με την πρόσληψη των οδηγών, με τη μεταφορά τεχνιτών από άλλους φορείς προς τον ΟΑΣΘ και, βέβαια, με τη λειτουργία του μετρό μέσα στο 2020».