Μ.Κούπκας: Ξεκαθαρίζει το τοπίο με τις οφειλές στον Δήμο- Περιορισμός στην απώλεια των εσόδων- Λιγότερη ταλαιπωρία για τον πολίτη

 

Να βάλει τέλος στην ταλαιπωρία και την διοικητική επιβάρυνση επιχειρεί ο αντιδήμαρχος οικονομικών του δήμου Θεσσαλονίκης κ. Μιχάλης Κούπκας με μία πολύ μεγάλη προσπάθεια νοικοκυρέματος στην οποία έχει επιδοθεί στη βάση του νοικοκυρέματος με σκοπό την εξοικονόμηση και τον περιορισμό της απώλειας εσόδων. Σύμφωνα με πληροφορίες, επικρατεί ευφορία και θετικό κλίμα στη Διοίκηση Ζέρβα καθώς πηγές κάνουν λόγω για «μία μικρή «επανάσταση το αυτονόητου»  που συντελείται αυτές τις ημέρες στο Δημαρχιακό Μέγαρο Θεσσαλονίκης και την οποία φαίνεται ότι πιστώνεται πλήρως ο αντιδήμαρχος των Οικονομικών του Δήμου Θεσσαλονίκης Μιχάλης Κούπκας.
Μάλιστα πηγές της Διοίκησης διαρρέουν ότι αυτή η εξέλιξη θα επιδράσει θετικά μόλις ολοκληρωθεί αλλάζοντας τα δεδομένα και βελτιώνοντας αισθητά τις παρεχόμενες υπηρεσίες του δήμου.
Η «μέθοδος Κούπκα»
Αφορμή στάθηκε η διαπίστωση του νέου Αντιδημάρχου Οικονομικών Θεσσαλονίκης κ.Μιχάλη Κούπκα ότι οι ίδιοι ΑΦΜ οφειλετών επαναλαμβάνονται διάσπαρτοι
σε διαφορετικές καρτέλες, κάτι που αύξανε το διοικητικό κόστος, επιβάρυνε άσκοπα τον κεντρικό server και δημιουργούσε σύγχυση στην ενημέρωση των πολιτών
για τα χρέη τους. «Προχωράμε στην ενοποίηση των οφειλών προς τον Δήμο Θεσσαλονίκης ανά ΑΦΜ, συγκεντρώνοντας όλες τις οφειλές αθροιστικά σε μία
ηλεκτρονική καρτέλα ώστε να μπορούμε να τις παρακολουθούμε συγκεντρωτικά και να ενημερώνουμε αξιόπιστα και δίχως πρόσθετη ταλαιπωρία τους πολίτες
για τυχόν οφειλές τους»
αναφέρει ο Αντιδήμαρχος Οικονομικών κ. Κούπκας. «Ταυτόχρονα, με τη βοήθεια της υπηρεσίας, σε περιπτώσεις εγγραφών που στερούνται ΑΦΜ θα προχωρήσουμε σε ταυτοποίηση με όποιο πρόσφορο και έγκυρο στοιχείο διαθέτουμε, ώστε να αποφύγουμε τη διαφυγή δυνητικών εσόδων για το Δήμο Θεσσαλονίκης» τονίζει χαρακτηριστικά ο κ. Κούπκας.
Αναφορικά με το πρόβλημα των καθυστερήσεων στο Τμήμα Ανταποδοτικών Τελών η Αντιδημαρχία Οικονομικών του Δήμου Θεσσαλονίκης υιοθετεί νέες ψηφιακές λύσεις.
Όπως επισημαίνεται αυτές είναι η συνεργασία με τον σύλλογο Συμβολαιογράφων ώστε να διαμορφώνεται ηλεκτρονική φόρμα στην οποία θα αναγράφονται όλα τα απαιτούμενα στοιχεία του ακίνητου για την έκδοση της σχετικής βεβαίωσης ΤΑΠ ώστε η διαδικασία να ολοκληρώνεται δίχως τη φυσική παρουσία του συμβολαιογράφου. «Σχεδιάζουμε μια blueprint υπηρεσία, αξιόπιστη και αποτελεσματική, που θα ελαχιστοποιεί το διοικητικό κόστος, θα σέβεται τους περιορισμένους περιβαλλοντικούς πόρους και κυρίως θα μειώνει τις ατελείωτες ουρές που ταλαιπωρούν πολίτες και εργαζόμενους» υπογραμμίζει ο Αντιδήμαρχος κ. Κούπκας.
Η σχετική πλατφόρμα θα ξεκινήσει να εφαρμόζεται αρχικά πιλοτικά και μετά τις σχετικές δοκιμές και διορθώσεις ο Δήμος Θεσσαλονίκης θα προχωρήσει στην καθολική και υποχρεωτική εφαρμογή της.
No Comments Yet

Comments are closed