Καταγγελίες από πελάτες winbank της τρ.Πειραιώς: «Καλή χρονιά» με παράνομη χρέωση 5 ευρώ- Τι απαντά η Τράπεζα

Μια … περίεργη χρέωση είδαν στους λογαριασμούς τους πολλοί πελάτες της υπηρεσίας ebanking της Τράπεζας Πειραιώς (winbank) όπως καταγγέλλουν από χθες μέσα από ομάδες στο facebook, ως επί το πλείστον ομάδες ενημέρωσης επιδομάτων.

Συγκεκριμένα πελάτης του winbank της Πειραιώς έγραψε:

Όσοι έχετε ebanking Πειραιώς winbank, ελέγξετε τις κινήσεις του λογαριασμού σας.
Σήμερα (σ.σ.χθες) ο πρωί είδα χρέωση συνδρομής ebanking 5 ευρώ (την εφάπαξ χρέωση εγγραφής στο ebanking δηλαδή, ενώ έχω χρόνια που έχω ενεργοποιήσει την υπηρεσία). Μόλις κάλεσα στην εξυπηρέτηση να την καταγγείλω, το απέδωσαν σε «τεχνικό πρόβλημα» το οποίο θα επιλυθεί…😡
Διαβάζω μέσα στη σελίδα της τράπεζας ότι έχει συμβεί και σε άλλους…

Στην ίδια ανάρτηση πολλοί ήταν αυτοί που σχολίασαν θετικά και στους δικούς τους λογαριασμούς παρατήρησαν έξτρα χρέωση χρήσης της υπηρεσίας με την έλευση του νέου χρόνου με αποτέλεσμα να κινηθεί διαδικασία μαζικής αποστολής μηνυμάτων προς την Τράπεζα η οποία έως αυτή τη στιγμή λόγω και της χθεσινής αργίας δεν είχε απαντήσει επισήμως. Ωστόσο σε μεμονωμένες τηλεφωνικές επικοινωνίες με πελάτες η απάντηση ήταν ότι πρόκειται για κάποιο «τεχνικό λάθος»

Καλή χρόνια σε όλους!»

Σήμερα 2 Ιανουαρίου οι Τράπεζες λειτουργούν κανονικά οπότε αναμένεται και επίσημη απάντηση από την Τράπεζα Πειραιώς.

No Comments Yet

Comments are closed