Κάντε Οικονομικό Marketing με Διαφημιστικά Ποδήλατα

Ο όρος διαφήμιση δεν περιγράφει κάποιο μοναδικό είδος μαζικής επικοινωνίας όπως και αυτός της κινητής διαφήμισης με διαφημιστικά ποδήλατα. Υπάρχουν διάφορα είδη με διαφορετικούς στόχους και χαρακτηριστικά που εξαρτώνται από πολλούς παράγοντες όπως οι παρακάτω:

  • Προϊόν: η διαφήμιση στην περίπτωση αυτή επικεντρώνεται στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή του brand γενικότερα και τα οφέλη που προκύπτουν από τη χρήση του. Η μεγάλη πλειοψηφία των διαφημίσεων ανήκει στην κατηγορία αυτή και αφορά προϊόντα ή υπηρεσίες.
  • Τύπος του καταναλωτή: η διαφήμιση διαφέρει ανάλογα με το αν απευθύνεται σε καταναλωτές, σε νοικοκυριά, σε επιχειρήσεις, σε χονδρεμπόρους ή λιανέμπορους, σε επαγγελματίες κλπ. Δύο άλλες μεγάλες ομάδες αποδεκτών είναι οι εργαζόμενοι μιας επιχείρησης και οι κρατικοί φορείς. Τόσο το περιεχόμενο του διαφημιστικού μηνύματος όσο και η έμφαση του εξαρτώνται από τους αποδέκτες αυτούς.
  • Διαφήμιση επιχειρήσεων, οργανισμών, κλάδων: η διαφήμιση στη περίπτωση αυτή είναι ευρύτερη και δεν αφορά κάποιο συγκεκριμένο προϊόν αλλά κάποια επιχείρηση ή οργανισμό. Πολλές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τον τρόπο αυτό διαφήμισης για τη δημιουργία ευαρέσκειας στο αγοραστικό κοινό, είτε για τα προϊόντα τους είτε γιατί προσπαθούν να εξαλείψουν κάποια αρνητικά στοιχεία της δραστηριότητας τους. Το ίδιο είδος διαφήμισης χρησιμοποιείται συχνά και από επαγγελματικές ή κλαδικές οργανώσεις στη δημιουργία ζήτησης για ένα κλάδο.

Δύο είναι οι βασικοί στόχοι: να βρεθούν οι κατάλληλες για το προϊόν μέθοδοι προσέλκυσης και διατήρησης της προσοχής των καταναλωτών και δεύτερον να βρεθούν οι κατάλληλες δημιουργικές μέθοδοι για τη διαφήμιση, έτσι ώστε το μήνυμα της να πληροφορεί και να πείθει.

Στον κλάδο της διαφήμισης για να επιτευχθεί ο στόχος της αναγνωρισιμότητας ενός προϊόντος οι διαφημιστές ποντάρουν σε δύο βασικές αρχές: τη συχνότητα προβολής και τη διασπορά. Μιας και οι χρυσές εποχές των μεγάλων διαφημιστικών budget έχουν παρέλθει, οι διαφημιστές επιστρατεύουν τη φαντασία τους,  προσφέροντας στους πελάτες οικονομικότερες λύσεις που αποδίδουν. Στο εξωτερικό είναι ευρέως διαδεδομένη και η κινητή διαφήμιση μέσω ποδηλάτων.

No Comments Yet

Comments are closed