Κ. Ζέρβας για την απόφαση του ΚΑΣ: Σήμερα έκλεισε ένας κύκλος έξι ετών όπου στον σταθμό της Βενιζέλου δεν είχε γίνει ουσιαστικά τίποτα

από Team MyPortal.gr
sms

Την απόφαση του ΚΑΣ για τα αρχαία τού σταθμού της Βενιζέλου, του Μετρό Θεσσαλονίκης, σχολιάζει σε δηλώσεις του ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης.

Ο Κων. Ζέρβας καλεί μάλιστα τους αντιδρώντες να συμβάλλουν στη λύση του ζητήματος, αποφεύγοντας τις όποιες καθυστερήσεις στην παράδοση του έργου.

Αναλυτικά η δήλωση του κ. Ζέρβα:

«Σήμερα έκλεισε ένας κύκλος έξι ετών όπου στον σταθμό της Βενιζέλου δεν είχε γίνει ουσιαστικά τίποτα. Είχε γίνει η μαύρη τρύπα του έργου του Μετρό Θεσσαλονίκης.

Χθες είχαμε μια αρκετά μεγάλη πλειοψηφία, 13 ψήφοι υπέρ, έναντι 2 κατά, με μια πολύ ενδιαφέρουσα συνεδρίαση όπου ήταν παρόντες όλοι όσοι ήμασταν εμπλεκόμενοι.

Από τη μια πλευρά η Αττικό Μετρό, με μια πολύ καλά τεκμηριωμένη πρόταση για το πώς θα κατασκευαστεί ο σταθμός και από την άλλη όλοι οι φορείς της πόλης.

Και τελικά καταλήξαμε, σε αυτό που κι εγώ προσωπικά όπως ξέρουν οι συμπολίτες μας πρέσβευα από το 2013, να προχωρήσουμε στη λύση της απόσπασης, εκσκαφής κι επανατοποθέτησης του 92% των αρχαιοτήτων.

Τα αρχαία αυτά θα επιστρέψουν αφού αποσπαστούν και κατασκευαστεί ο σταθμός στη θέση που υπήρχαν. Θα είναι επισκέψιμα, ο κόσμος θα μπορεί να τα βλέπει, σχεδόν να περπατάει πάνω σε αυτά και να τα χαρεί

Από την άλλη πλευρά, χθες δεσμεύθηκαν όλοι οι φορείς, η κυβέρνηση, αρχαιολόγοι, Αττικό μετρό, ότι το έργο, όχι μόνο η Βενιζέλου, όλο το μετρό, θα είναι έτοιμο τον Απρίλιο του 2023.

Εμείς θα είμαστε μπροστά, εμείς θα επιβλέπουμε κάθε μέρα, ούτως ώστε να μη χαθεί ούτε μια ήμερα, ούτε μια ώρα, ώστε να το έχουμε σε λειτουργία το 2023».

Ερωτηθείς για τις ενδεχόμενες προσφυγές όσων αντιδρούν, ο κ. Ζέρβας απάντησε:

«Το έχουν ξανακάνει χωρίς αποτέλεσμα. Εγώ τους παρακαλώ, να μην το κάνουν, γιατί είναι πλέον δεδομένο ότι άλλη λύση δεν υπάρχει. Θα πρέπει να συμβάλλουν κι αυτοί με τη συμπεριφορά τους ώστε να έχουμε το μετρό τη πόλης.

Δεν υπάρχει τίποτα στην επιλογή που κάναμε που θα καταστρέφει αρχαία, που δεν θα αναδεικνύει τα αρχαία. Μην μπούμε σε ένα τέτοιο κύκλο εσωστρέφειας και καθυστέρησης για ένα γινάτι.

Πρέπει όλοι ενωμένοι να έχουμε ένα μετρό το 2023, και με αρχαία και με λειτουργικό σταθμό και με λιγότερο κόστος».