Η «Σύμπραξις» για τη σωτηρία του τουρισμού

από Team MyPortal.gr
sms

Η «Σύμπραξις» είναι μια ομάδα 84 τουριστικών πρακτόρων που συγκροτήθηκε με πρωτοβουλία του τουριστικού πράκτορα Στέφανου Χατζημανώλη και αναλαμβάνει πρωτοβουλίες για να αναπτυχθεί το μοντέλο του εσωτερικού τουρισμού και να “σωθεί” η επόμενη χρονιά, το 2021.  Οργάνωσε ένα μοντέλο λειτουργίας που αφορά το ερχόμενο Πάσχα αλλά και το καλοκαίρι του 2021 ( πάντα σε συνάρτηση με τις όποιες υγειονομικές εξελίξεις).

Κύριος άξονας του είναι η ανάπτυξη επισκεψιμότητας  σε πολυπόθητους ελληνικούς προορισμούς που όμως μέχρι πρότινος η σύνδεση με την Θεσσαλονίκη ήταν δύσκολη αν όχι ανέφικτη. Επίσης ηπειρωτικοί προορισμοί που δεν ήταν ιδιαίτερα γνωστοί στην ελληνική κοινή γνώμη.

Στην πρώτη κατηγορία Νησιωτικοί προορισμοί έχουμε :

ü  ΣΥΡΟ (ΤΗΝΟ/ΠΑΡΟ)

ü  ΣΚΥΡΟΣ

ü  ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ

ü  ΚΑΛΥΜΝΟΣ(ΛΕΡΟΣ/ΠΑΤΜΟΣ/ΛΕΙΨΟΙ/ΑΡΚΙΟΙ)

Προτείνουν  ένα νέο δίκτυο αεροπορικών συνδέσεων με ναύλωση αεροσκαφών τύπου ATR42 χωρητικότητας 45 θέσεων από Θεσσαλονίκη ή μέσω Αθηνών με ευνοϊκές συνθήκες (ανταπόκρισης και τιμής).

Στην δεύτερη κατηγορία Ηπειρωτικοί προορισμοί :

ü  Παραλιακή Θεσσαλία (Ραψάνη/Στόμιο/Ομόλιο/Καρίτσα/Κόκκινο Νερό/Αγιά/Ανατολή/Μεταξοχώρι)

ü  Ελασσόνα (Σαριτσάνη – Βυζαντινές Μονές)

Εδώ επικεντρώνονται  στην ανάπτυξη οδικού τουρισμού που θα καλύπτει όλες τις ανάγκες του Έλληνα επισκέπτη  σε ένα εξαιρετικό περιβάλλον (rafting στον Πηνειό/trekking στην Όσσα/αρχιτεκτονικός/περιπατητικός/εκκλησιαστικός/ γευσιγνωστικός/οινολογικός αλλά και φυσιολατρικός τουρισμός), σε περιοχές τόσο κοντά αλλά και παράλληλα σχετικά άγνωστες.

Παράλληλα υπάρχει  συνεργασία με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την ναύλωση διβάγονου προαστιακού συρμού προς Ραψάνη (κάθε Κυριακή).

Τέλος υπάρχει συμφωνία  με τις ελληνικές αεροπορικές εταιρείες την προώθηση ενός οικονομικού αεροπορικού ναύλου Θεσσαλονίκη – Αθήνα – Θεσσαλονίκη που θα διατίθεται ΜΟΝΟ από τα τουριστικά γραφεία με σκοπό την ανάπτυξη σε ελκυστικές τιμές μιας αμφίδρομης τουριστικής κίνησης μεταξύ των δύο μεγαλύτερων ελληνικών πόλεων.

Όπως αναφέρουν: “Ιδιαίτερα για τη Θεσσαλονίκη μας προβληματίζει το γεγονός της μετά COVID-19 εποχής ,δεδομένου ότι η πανδημία ορίζει αλλά και επηρεάζει τις συνήθειες του δυνητικού επισκέπτη, κάτι που δυστυχώς δεν εφάπτεται με τα σπουδαιότερα χαρακτηριστικά αλλά και θέλγητρα της πόλης ( μέχρι πρότινος) που ήταν η έντονη διασκέδαση, η γαστρονομία και ο επισιτισμός”.

Προτείνουν να ενεργοποιηθούν οι Περιφερειακές Αρχές ,οι τοπικοί Δήμοι και ΚΥΡΙΩΣ οι αντίστοιχοι Πολιτειακοί φορείς (ΕΟΤ,Υπουργείο Τουρισμού κλπ) προς την κατεύθυνση της επιλεκτικής επιδότησης και της οργανωμένης ανάπτυξης συγκροτημένου ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ τουριστικού ρεύματος, καλύπτοντας έστω και ένα μικρό μέρος και στηρίζοντας  την πανάκριβης συγκοινωνιακής μεταφοράς  που σήμερα καθιστά αδύνατη την οικονομική προσέγγιση στο ευρύ κοινό σε απροσπέλαστα (δυστυχώς για δεκαετίες) καταπληκτικά σημεία του Ελλαδικού χώρου.