Γυμναστική… Εν Οίκω

Η καθηγήτρια φυσικής αγωγής του Restart training studio Εντίτα Μκρτσιαν μας δείχνει ένα ασκησιολόγιο από ασκήσεις του κάτω μέρους του σώματος, που μπορούν να εκτελεστούν εύκολα και από τους περισσότερους από εσάς. 
Δεν είναι ανάγκη να υπερβάλλετε και να επιβαρύνετε αρθρώσεις που έχουν κάποιο πρόβλημα.
Εάν υπάρχει κάποια ενόχληση  στα γόνατα ή στην μέση σας, συμβουλευτείτε  τον καθηγητή φυσικής αγωγής ή τον ορθοπεδικό σας!
Εκτελούμε κάθε άσκηση από 15 επαναλήψεις, από 2 εώς 3 σετ.Το διάλειμμα μεταξύ των σετ θα είναι 45 sec.
Εάν δεν υπάρχουν εξαρτήματα εκτελούμε χωρίς αυτά και εάν χρειάζεστε πρόσθετο βάρος και δεν έχετε τον αντίστοιχο εξοπλισμό, χρησιμοποιήστε ένα βιβλίο ή ένα μπουκάλι νερό.
Καλή σας προπόνηση!
Η ομάδα του Restart training studio
No Comments Yet

Comments are closed