Γυμναστική… Εν Οίκω

Η Εντίτα Μκρτσιαν, καθηγήτρια φυσικής αγωγής του Restart training studio,μας δείχνει μία σειρά από ασκήσεις για το κέντρο του σώματός μας!
Οι κοιλιακοί είναι το πιο σημαντικό μέρος του σώματός μας. Βοηθάει στην στήριξή και στην στάση του κορμού μας.
Οι ασκήσεις ενδυνάμωσης των κοιλιακών βοηθούν στην καλύτερη κινησιολογία του σώματος και την ενίσχυση του κορμού μας μαζί με τους ραχιαίους οι κοιλιακοί αποφορτίζουν τη μέση ενώ παράλληλα βελτιώνουν την στάση του σωματός.

Tips:

▪︎ Στην Σανίδα 2 σετ 45 sec και στην 5η άσκηση απο 10 επαναλήψεις σε κάθε πόδι απο 3 σετ.
▪︎ Στις υπόλοιπες ασκήσεις απο 3 σετ 15 εως 20 επαναλήψεις.
▪︎Στις σανίδες (ενεργοποιούμε καλά την κοιλιακή μας χώρα με την λεκάνη ελαφρώς προς τα μέσα, δεν αφήνουμε χαλαρή την μέση μας)
▪︎Στις κάμψεις κορμού προσέχουμε την μέση μας να εφάπτεται καλά στο έδαφος και την κοιλιακή μας χώρα να είναι πλήρως ενεργοποιημένη με σταθερή κίνηση.
▪︎Στις δύο τελευταίες ασκήσεις δίνουμε διαφορετικές παραλλαγές για αρχάριους και σε όσους έχουν προβλήματα στην μέση.
(Στα ρολαρίσματα μισή και κοφτή κίνηση για παραλλαγή και στις άρσεις ποδιών με μια πετσέτα ή μπάλα κάτω απο την λεκάνη και μικρότερη κίνηση)

Καλή σας προπόνηση!
Η ομάδα του Restart training studio
No Comments Yet

Comments are closed