Γ.Μυλόπουλος: Όσα δεν είπε χτες ο υπουργός στη Βενιζέλου

από Team MyPortal.gr
sms

Την άποψη ότι ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής δεν μίλησε για σημαντικές λεπτομέρειες αναφορικά με την αλλαγή στο πλάνο των εργασιών στον σταθμό Βενιζέλου του Μετρό, κατά τη χθεσινή επίσκεψη στα έργα του Μετρό στη Θεσσαλονίκη, εκφράζει σήμερα ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Α.Ε. Καθ. Γ.Μυλόπουλος.

Ο κ.Μυλόπουλος παρουσιάζει δέκα στοιχεία για τα οποία όπως αναφέρει “δεν είπε” τίποτα ο υπουργός:

 

1. Δεν είπε ότι ο σταθμός Βενιζέλου καθυστέρησε με αποκλειστική ευθύνη της κυβέρνησης ΝΔ 2014-2016, η οποία και σταμάτησε το έργο του μετρό Θεσσαλονίκης

2. Δεν είπε ότι το διάστημα 2012-2016, αντί να προχωρήσει ο σταθμός, μάλωναν για το αν θα μείνουν ή θ φύγουν τα αρχαία.

3. Δεν είπε ότι η απόφαση για την χώρα ανάδειξη των αρχαιοτήτων από το ΚΑΣ και το Υπ. Πο. ελήφθη το 2017 και η κατασκευή του σταθμού ξεκίνησε μόλις το 2018

4. Δεν είπε, ή μάλλον είπε ψέματα, ότι η Αττικό Μετρό ΑΕ έδωσε εντολή στον Άκτορα να ξεκινήσει τις αντίστοιχες μελέτες

5. Δεν είπε ότι ο Άκτορας κατέθεσε στην Αττικό Μετρό εντός του θέρους του 2019, καθυστερημένα, τις μελέτες.

6. Δεν είπε ότι η κατασκευή της αποβάθρας του σταθμού θα ξεκινήσει, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, εντός 2020.

7. Δεν είπε ότι τότε είναι προγραμματισμένη η υπογραφή της σχετικής σύμβασης για το αντίστοιχο επιπλέον έργο, με τον ανάδοχο.

8. Δεν είπε ότι μέχρι τότε προχωρεί κανονικά, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, η κατασκευή του πρώτου επιπέδου του σταθμού και της νότιας πρόσβασης, που εντάσσονται στην υπάρχουσα σύμβαση.

9. Δεν είπε ότι μέχρι τώρα, από το 2018, έχουν κατασκευαστεί στη Βενιζέλου τα φρεάτια στα δυο άκρα του decumanus, η πλάκα οροφής του βόρειου τμήματος του σταθμού, έχει ολοκληρωθεί η κατάχωση των αρχαιοτήτων και η αντιστήριξης της και έχει ξεκινήσει η κατασκευή των τοίχων αντιστήριξης για τις αρχαιολογικές εργασίες στη νότια πρόσβαση του σταθμού, ενώ αναμένονταν να ξεκινήσει η κατασκευή της νότιας πλάκας οροφής και οι αρχαιολογικές εργασίες το φθινόπωρο.

10. Δεν είπε, τέλος, ότι αν αλλάξει η λύση και εφαρμόσουν απόσπαση των αρχαιοτήτων, το έργο θα κοστίσει περισσότερο σε χρόνο και χρήμα, γιατί θα πρέπει να ξηλωθεί ο,τι έγινε μέχρι σήμερα στο σταθμό, να γίνουν νέες μελέτες και να εκδοθούν νέες άδειες και να γίνουν επιπλέον αρχαιολογικές εργασίες 3 μέτρα κάτω από το δάπεδο των αρχαίων.