Έρχεται η νέα περιφερειακή και θα είναι «ιπτάμενη»

Το fly over οδεύει προς δημοπράτηση και η Θεσσαλονίκη θα αποκτήσει ένα σύγχρονο και ασφαλές οδικό δίκτυο.
Όταν ακούει κάποιος την είδηση, η πρώτη σκέψη είναι η αμφισβήτηση της: Το έργο θα μείνει στα λόγια ή στα χαρτιά όπως τόσα άλλα έχουν ανακοινωθεί για τη Θεσσαλονίκη.
Γιατί κάποιος να πιστέψει πως το έργο θα υλοποιηθεί;
Οι απαντήσεις είναι πολύ συγκεκριμένες. Η ανακοίνωση του πρωθυπουργού από το βήμα της προηγούμενης ΔΕΘ αφορούσε την δημοπράτηση του έργου εντός 12 μηνών. Το χρονικό διάστημα πέρασε και η δημοπράτηση θα γίνει σε λίγες μέρες.
Το συμπέρασμα είναι πως η εξαγγελία βαίνει καλώς, έως σήμερα.
Άλλο ένα δείγμα που δείχνει πως το έργο θα το δούμε να ολοκληρώνεται καθώς η τετραετία της κυβέρνησης είναι ακόμα στο πρώτο μισό. Αν η θητεία της, ολοκληρωθεί τότε το έργο θα έχει πάρει το δρόμο του.
Δυστυχώς στην Ελλάδα, τα έργα εξελίσσονται ανάλογα με την εκάστοτε κυβέρνηση και όχι με την λογική. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η πορεία των εργασιών του μετρό της πόλης. Κάθε φορά που αλλάζει κυβέρνηση αλλάζει ο τρόπος κατασκευής του σταθμού Βενιζέλου, χωρίς να ξεκινούν τα έργα ουσιαστικά.
Κάθε τι στην χώρα μας, σχεδιάζεται αργά, ωριμάζει αργά και όταν το έργο τελειώσει είναι ήδη ακατάλληλο γιατί αλλάζουν τα χαρακτηριστικά της αρχικής χρήσης του.
Το fly over, ανακοινώθηκε πριν 12 μήνες, δημοπρατείται άμεσα και αν λογικά τα έργα αρχίσουν όπως έχουν προγραμματιστεί τότε θα μιλάμε για εξαίρεση στην ελληνική πραγματικότητα.
Αναγνωρίζω πως ακούγεται πολύ καλό για να είναι αληθινό αλλά ας πιέσουμε για να το ζήσουμε αυτό και από εξαίρεση να γίνει ο κανόνας.

 

No Comments Yet

Comments are closed