Αυτοί είναι οι πέντε πιο υγιεινοί ξηροί καρποί

Οι ξηροί καρποί είναι ιδανικό υγιεινό σνακ αλλά και συμπλήρωμα στις σαλάτες, τα smoothies ή ακόμα και το κυρίως πιάτο σας. Περιέχουν καλά λιπαρά και βιταμίνες απαραίτητες για τον οργανισμό μας.

Είναι καλύτερο να αποφεύγουμε τα έτοιμα μιξ ξηρών καρπών, καθώς συχνά περιέχουν πρόσθετο αλάτι ή ζάχαρη και να προτιμήσουμε ωμούς ή ψημένους ξηρούς καρπούς, χωρίς κανένα πρόσθετο.

Προσοχή, επίσης, στις θερμίδες! Φροντίστε η καθημερινή σας μερίδα να μην είναι πολύ μεγάλη.

Ανάμεσα σε τόσους ξηρούς καρπούς, ποιοι είναι πιο θρεπτικοί και υγιεινοί;

Αμύγδαλα: Παρέχουν περισσότερο ασβέστιο από οποιοδήποτε άλλο ξηρό καρπό και επίσης είναι εξαιρετική πηγή βιταμίνης Ε, η οποία έχει αντιοξειδωτικές ιδιότητες και δρα ενάντια στις φλεγμονές.

Κάσιους: Παρέχουν σημαντική ποσότητα σιδήρου, φυλλικού οξέος και βιταμίνης Κ. Η βιταμίνη Κ συγκεκριμένα συμβάλλει στην υγεία των οστών.

Φιστίκια Αιγίνης: Έχουν λιγότερες θερμίδες από τους περισσότερους ξηρούς καρπούς και παρέχουν ένα πολύτιμο αντιοξειδωτικό, τη λουτεΐνη, η οποία συμβάλλει στην υγεία του δέρματος και των ματιών.

Καρύδια: Έχουν αντιφλεγμονώδη δράση και επίσης είναι πλούσια σε α-λινολενικό οξύ, ένα Ω3 λιπαρό οξύ ωφέλιμο για τον εγκέφαλο.

Αράπικα φιστίκια: Αποτελούν καλή πηγή φυλλικού οξέος, το οποίο είναι απαραίτητο για την καλή λειτουργία του εγκεφάλου.

No Comments Yet

Comments are closed