Αυτή είναι η πιο εύκολη δίαιτα του κόσμου

Αν ένας από τους στόχους που θέσατε για τον καινούριο χρόνο είναι να χάσετε βάρος, ένα νέο πρόγραμμα διατροφής θα σας βοηθήσει να το πετύχετε εύκολα, γρήγορα και υγιεινά.

Μία γκουρού για το χάσιμο βάρους, έχει αναπτύξει ένα καινούριο πλάνο δίαιτας, που χωρίζει τα τρόφιμα σε ομάδες, οι οποίες έχουν πάρει τα ονόματα τεσσάρων χρωμάτων.

Ο λόγος για τη Τζάνετ Τόμσον, η οποία έγινε διάσημη με το βιβλίο Fat To Flat το 1995. Η Τόμσον υποστηρίζει ότι το νέο σχέδιό της προσφέρει μια απλή λύση για τη μείωση των κιλών, ενώ παράλληλα αποκαθιστά την υγεία του εντέρου.

Το «The Colour Fast Reset Programme» βάζει τύπους τροφίμων σε κατηγορίες με κωδικό χρώματος, με τα λαχανικά, τα φρούτα και τα όσπρια να βρίσκονται στην ίδια «πράσινη» κατηγορία, τα φαγητά με άμυλο στη «ροζ», τα λίπη και οι πρωτεΐνες στην «μπλε» και τέλος, τα φαγητά με καμία θρεπτική αξία, στην «κόκκινη».

Έτσι, το να κάνεις μια ισορροπημένη διατροφή, είναι όσο απλό όσο το να τρως ένα συγκεκριμένο αριθμό μερίδων κάθε μέρα: μέχρι οχτώ από την πράσινη, τρία από τη ροζ, μία μερίδα μπλε με κάθε γεύμα και τίποτα από την κόκκινη, εκτός αν πρόκειται για κέρασμα.

Αν ακολουθήσει κανείς αυτά τα βήματα, μπορεί να χάσει μέχρι και 5 κιλά σε δύο εβδομάδες, όπως αναφέρει η Daily Mail.

«ΠΡΑΣΙΝΑ ΤΡΟΦΙΜΑ»

Τα πράσινο φαγητά, δεν χρειάζονται ζύγισμα ή μέτρημα. Μπορούν να καταναλωθούν σε οποιοδήποτε μέγεθος μερίδας, Θα πρέπει όμως να αποφεύγεται η κατανάλωση πάρα πολλών αποξηραμένων φρούτων.

Η Τόμσον συνιστά να τρώτε μεταξύ επτά και οκτώ μερίδων πράσινων τροφών την ημέρα – και τουλάχιστον μία μερίδα με κάθε γεύμα.

«ΡΟΖ ΤΡΟΦΙΜΑ»

Τα τρόφιμα που βρίσκονται σε αυτή την κατηγορία, όπως το ψωμί, οι πατάτες και τα δημητριακά, θα πρέπει να περιοριστούν,με την Τόμσον να συμβουλεύει να τρώτε μία ή δύο μερίδες την ημέρα, ή ακόμα και λιγότερα αν θέλετε να χάσετε βάρος.

Επιλέγοντας ψωμί με σπόρους, σικάλεως ή ξινόγαλα μπορεί να είναι μια πιο υγιεινή εναλλακτική λύση, όπως επίσης είναι και οι γλυκοπατάτες, το καφέ ρύζι, το κινόα και το κους κους.

«ΜΠΛΕ ΤΡΟΦΙΜΑ»

Στα μπλε τρόφιμα περιλαμβάνονται τα γαλακτοκομικά προϊόντα, το κρέας, τα ψάρια, οι ξηροί καρποί και οι σπόροι.

Τα μπλε τρόφιμα θα πρέπει να περιλαμβάνονται σε κάθε γεύμα, καθώς μειώνουν τα επίπεδα των ορμονών της πείνας περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο χρώμα, που σημαίνει ότι δεν θα αισθανθείτε την ανάγκη για σνακ.

«ΚΟΚΚΙΝΑ ΤΡΟΦΙΜΑ»

Τα κόκκινα τρόφιμα – τα οποία περιλαμβάνουν υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη και μεταποιημένα τρόφιμα, καθώς και το αλκοόλ – πρέπει γενικά να αποφεύγονται.

Ωστόσο, η Τόμσον επιμένει ότι η περιστασιακή κατανάλωση ενός ποτηριού κρασί ή ένα νόστιμο επιδόρπιο, δεν θα υπονομεύσουν τους μακροπρόθεσμους στόχους σας.

Το σχέδιο διατροφής της Τόμσον δεν απαγορεύει κανένα τρόφιμο, αλλά επικεντρώνεται στην εξισορρόπηση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα και στη βελτίωση της υγείας των εντέρων.

Φωτογραφίες: Daily Mail

 

No Comments Yet

Comments are closed