Απόβαση στην Αθήνα από βορειοελλαδίτικη αλυσίδα σούπερ μάρκετ

Επανέρχονται στο προσκήνιο τα σενάρια ανάπτυξης της βορειοελλαδίτικης αλυσίδας σούπερ μάρκετ «Μασούτης» στην πρωτεύουσα, μέσω εξαγοράς, προκειμένου αντιμετωπίσει τις αυξημένες προκλήσεις της αγοράς.

Με τον Σκλαβενίτη να εισέρχεται στην αγορά της Θεσσαλονίκης, μέσω του Μαρινόπουλου, απαιτούνται επιτακτικότερα πλέον αποφάσεις για την αλυσίδα σουπερμάρκετ του Βορρά. Καθ’ όλη τη διάρκεια της προηγούμενης χρονιάς, η εταιρεία κατόρθωσε να αποσπάσει σημαντικό μερίδιο πωλήσεων που «αποδέσμευσε» η κατάρρευση της Μαρινόπουλος.

Εν τω μεταξύ, στη διάρκεια των τελευταίων χρόνων η ΑΒ Βασιλόπουλος έχει καταβάλει αλλεπάλληλες προσπάθειες για την εξαγορά της Μασούτης. Η τελευταία ισχυρή προσπάθεια που καταβλήθηκε, ήταν τον Σεπτέμβριο του 2015 και συμπληρωματικά επανήλθε την άνοιξη του 2016. Και οι δύο προσπάθειες απέβησαν άκαρπες. Ωστόσο το ασταθές περιβάλλον το οποίο έχει διαμορφωθεί στον κλάδο του λιανεμπορίου προδιαγράφει και αυξημένη κινητικότητα από πλευράς των επιχειρήσεων.

Να σημειωθεί πως το 2016 οι πωλήσεις της βορειοελλαδίτικης αλυσίδας έφτασαν τα 800,583 εκατ. ευρώ, από 751,660 εκατ. ευρώ το 2015. Τα EBITDA της Μασούτης ενισχύθηκαν κατά 21,35% στα 59,496 εκατ. ευρώ, οι επενδύσεις αυξήθηκαν κατά 50,9% στα 20,786 εκατ. ευρώ, ο αριθμός του απασχολούμενο προσωπικού της στα τέλη του 2016 αριθμούσε 6.699 άτομα.

Συνολικά η Δ. Μασούτης τη δεκαετία 2007-2016 έχει επενδύσει πάνω από 200 εκατ. ευρώ, ενώ το δίκτυο της έχει αυξηθεί κατά 50% και το απασχολούμενο προσωπικό της κατά 43,58%.

No Comments Yet

Comments are closed