Αποτελεσματική προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών

Η μαζική αποστολή SMS είναι ένας από τους πλέον δημοφιλείς τρόπους διαφήμισης παγκοσμίως. Η αποστολή SMS, είναι ένας από τους πιο γρήγορους, προσωπικούς και διακριτικούς τρόπους επικοινωνίας με τον καταναλωτή.Τα διαφημιστικά SMS, είναι ένας από τους πιο οικονομικούς τρόπους διαφήμισης βάσει επένδυσης/απόδοσης.

Ο παγκόσμιος τζίρος ανήλθε για το 2013 στα 88,2 δις € περίπου. Το γεγονός οτι το 98% των μηνυμάτων SMS διαβάζονται από τον παραλήπτη (Συγχρόνως μόλις το 29% των Tweets (του Twitter) και το 12% των αναρτήσεων στο Facebook διαβάζονται.) έχει καταστήσει τον τρόπο αυτό προσέγγισης πελατών, ως έναν από τους πιο δημοφιλείς. Με το λογισμικό μας, μπορείτε εύκολα, γρήγορα και στις καλύτερες τιμές, να επικοινωνήσετε με υποψήφιους αλλά και υπάρχοντες πελάτες.

Φαίνεται ότι κάτω από το 5% των καταναλωτών ζητούν να διαγραφεί ο αριθμός τηλεφώνου τους από τις καμπάνιες μέσω SMS, 83% των καταναλωτών που λαμβάνουν κουπόνια μέσω SMS, ισχυρίζονται ότι είναι ευχαριστημένοι με τουλάχιστον 2 μηνύματα τον μήνα. Το 75% των καταναλωτών προτιμούν να λαμβάνουν SMS σε σχέση με τα banner. Ο μέσος άνθρωπος κοιτάζει το τηλέφωνό του 150 φορές την ημέρα. Η απώλεια ενός smartphone αγχώνει περισσότερο τους ανθρώπους από το να απωλέσουν την βέρα τους. Είναι εμφανές ότι τα μαζικα sms αποτελούν κύρια δύναμη διαφήμισης για τις εταιρείες και όχι μόνο. Η απήχηση τους είναι μεγάλη και αποτελεί την άμεση λύση για την επικοινωνία με τους καταναλωτές/πελάτες. Τι κερδίζετε με τα Μαζικά SMS:

  • επικοινωνείτε με τους πελάτες σας
  • προωθείτε τα προϊόντα σας
  • ενημερώνετε τους πελάτες σας για προσφορές, εκπτώσεις και νέα προϊόντα
  • διαφημίζεστε
  • αποκτάτε μία αξιόπιστη βάση δεδομένων για το κοινό σας
  • προσεγγίζετε τους πελάτες σας όπου και αν βρίσκονται με εξατομικευμένα μηνύματα.
  • μπορείτε να το πληρώσετε. Είναι η πιο φθηνή μορφή διαφήμισης.
  • ευκολία χρήσης. Αν θέλετε μπορείτε να αλλάζετε το μήνυμα σας κάθε μέρα.
  • ενημερώνετε για τις φιλανθρωπικές ενέργειες της εταιρείας σας προβάλλετε περιβαλλοντικές ενέργειες & ενέργειες Corporate social responsibility

 

No Comments Yet

Comments are closed